Σχεδιασμός eshop

Σύγχρονος μοντέρνος σχεδιασμός eshop που ολοκληρώνεται μέσα από μια διαδικασία παρουσίασης, ελέγχου, διορθώσεων έως ότου το τελικό αποτέλεσμα καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις σας.

Βελτιστοποιημένη εμφάνιση του eshop σας σε πολλαπλές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, tablets, προσωπικοί υπολογιστές. Ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του διαδικτύου, το οποίο παρουσιάζει αυξητικές τάσεις, χρησιμοποιεί κινητά τηλέφωνα ή tablets για την πλοήγηση του στο διαδίκτυο. Είναι απαραίτητο λοιπόν το eshop σας να εμφανίζεται σωστά σε όλες αυτές τις πιθανές συσκευές.

Λύσεις eshop

Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές πλατφόρμες eshop που μπορεί να επιλέξει κανείς. Μπορεί να συναντήσετε λύσεις όπως eshop με virtuemart, eshop με magento, eshop με prestashop, eshop με opencart ή άλλες. Κάθε μία έχει τα υπέρ και τα κατά της. Όποια λύση και αν σας προταθεί, πρέπει να βεβαιωθείτε πως οι λειτουργίες που επιθυμείτε μπορούν να υλοποιηθούν επεκτείνοντας ή παραμετροποιώντας οποιαδήποτε πλατφόρμα. Μην αρκεστείτε σε απαντήσεις τύπου:

Η χ πλατφόρμα δεν το υποστηρίζει αυτό ή πρέπει να βρεθεί plugin που υλοποιεί την χ λειτουργία, αλλιώς δεν γίνεται..

Εμείς έχουμε κατασκευάσει ehsop και σε virtuemart και σε magento και σε opencart, επιλέγοντας κάθε φορά με γνώμονα τις ανάγκες ή του περιορισμούς που θέτει ο πελάτης.

Πολλές φορές βέβαια μπορεί να χρειαστεί μια εξειδικευμένη λύση καθώς το είδος του προϊόντος ή οι ανάγκες του ηλεκτρονικού καταστήματος να μην υποστηρίζονται από καμία πλατφόρμα eshop. Για παράδειγμα η ανάγκες του ηλεκτρονικού καταστήματος Phone Doctor, οδήγησαν στην κατασκευή ενός eshop με βάση το Django framework.

Υπηρεσίες eshop

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια λίστα των υπηρεσιών που υποστηρίζουν τα eshop που κατασκευάζουμε. Ο κατάλογος είναι ενδεικτικός... Όπως αναφέραμε και παραπάνω το ζητούμενο δεν είναι αν τα eshop που κατασκευάζουμε υποστηρίζουν την χ λειτουργία. Η απάντηση είναι ότι μπορούμε να την υλοποιήσουμε..

  • Διαχείριση κατηγοριών
  • Διαχείριση Κατασκευαστών
  • Διαχείριση Προϊόντων
  • Προβολή προτεινόμενων προϊόντων , προσφορών, πρόσφατων προϊόντων
  • Εκπτώσεις, Δωροεπιταγές
  • Πλήρης παρουσίαση των προϊόντων (ονομασία, κωδικός, χαρακτηριστικά, φωτογραφίες, τιμή, σχετικά προϊόντα)
  • Διαφοροποίηση τιμών με βάση ομάδες πελατών π.χ. (χοντρική – λιανική πώληση)
  • Δυνατότητα πληρωμής χωρίς ο πελάτης να είναι εγγεγραμμένο μέλος του καταστήματος
  • Δυνατότητα επιστροφής προϊόντων από τον πελάτη
  • Αυτόματη ενημέρωση διαχειριστή για κάθε συναλλαγή μέσω e-mail
  • Αυτόματη αποστολή επιβεβαιωτικών e-mails στον πελάτη
  • Αποθήκευση στοιχείων του πελάτη και δυνατότητα ανασκόπησης των στοιχείων και των παραγγελιών του
  • Διαχείριση παραγγελιών – πωλήσεων καταστήματος
  • Διαχείριση τρόπων αποστολής προϊόντων
  • Τρόποι πληρωμής: Τραπεζική κατάθεση, Αντικαταβολή, Paypal, Πιστωτική κάρτα (διασύνδεση με ελληνική τράπεζα)
  • Διασύνδεση με google analytics - ecommerce tracking
  • Διασύνδεση με ιστοτόπους όπως skroutz.gr, bestprice.gr και άλλους
  • Διασύνδεση με το σύστημα erp ή την εφαρμογή αποθήκης που έχετε στο φυσικό σας κατάστημα

Υποστήριξη

Ίσως το σημαντικότερο μέρος στη διαδικασία κατασκευής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Το μετά..

Μετά την υλοποίηση του eshop σας, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι πάντα έχετε κάποιον για να λύσει τις απορίες σας, να σας συμβουλεύσει σε μεθόδους προώθησης και διαφήμισης στο διαδίκτυο, να επιλύσει προβλήματα που μπορεί να προκύψουν και να υποστηρίξει την προσπάθειά σας για ένα ευέλικτο, αξιόπιστο και λειτουργικό eshop.

Τι θα πρέπει να διερευνήσετε πριν την κατασκευή ενός eshop

Τιμολόγηση προϊόντων.

Η πώληση προϊόντων από το διαδίκτυο συνεπάγεται κάποια κόστη που πρέπει να λάβετε υπόψη.
Έξοδα αποστολής. Θα πρέπει να διασφαλίσετε ένα κόστος αποστολής για τους πελάτες σας που δεν θα κάνει ακριβότερη την τιμή των προϊόντων σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Θα πρέπει ίσως να δείτε το κατά πόσο μπορείτε να διασφαλίσετε δωρεάν μεταφορικά συνολικά ή πάνω από κάποιο ποσό.
Έξοδα πιστωτικών καρτών η αντικαταβολής. Το πρώτο αφαιρεί από το κέρδος σας, το δεύτερο προσθέτει κόστος στον πελάτη. Τα έξοδα πιστωτικών καρτών κυμαίνονται περί το 2,5% στο σύνολο της τιμής. Λάβετε υπόψη σας ότι βάση νομοθεσίας, δεν μπορείτε να μετακυλήσετε το κόστος αυτό στον πελάτη, αναγράφοντας π.χ. στο eshop σας (+2% για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας). Τα κόστη των διαφόρων μεταφορικών εταιριών κυμαίνονται περί τα 5 ευρώ συνήθως μαζί με αντικαταβολή.

Θα πρέπει λοιπόν να μιλήσετε πρώτα με μεταφορικές εταιρίες και με τη τράπεζα που συνεργάζεστε ώστε να δείτε τα κόστη σας, και να διαμορφώσετε την τιμολογιακή πολιτική για τα προϊόντα σας για να δείτε ποιο θα είναι το τελικό κόστος για τον πελάτη σας.

Διαθεσιμότητα προϊόντων.

Θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα η διαθεσιμότητα των προϊόντων απεικονίζεται σωστά. Δεν είναι καλό να υπάρχουν προϊόντα τα οποία φαίνονται διαθέσιμα ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι καθώς αυτό συνεπάγεται δυσφορία για τον πελάτη σας. Αν έχετε και φυσικό κατάστημα τότε θα πρέπει πιθανώς να σκεφτείτε τη λύση μιας εφαρμογής αποθήκης η οποία θα συγχρονίζει τα προϊόντα και τις διαθεσιμότητες τους με το eshop ώστε ότι πουλάτε στο φυσικό κατάστημα να έχει τη σωστή διαθεσιμότητα και στο διαδίκτυο.

Σωστή παρουσίαση προϊόντων.

Ο τρόπος που παρουσιάζετε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Μπορεί να σκέφτεστε να φωτογραφίσετε τα προϊόντα σας με κινητό τηλέφωνο, ίσως όμως θα πρέπει να σκεφτείτε μια προσέγγιση από επαγγελματία φωτογράφο, ώστε να εξασφαλίσετε σωστή απεικόνιση χρωματισμούς κ.α.

Πολιτική επιστροφών.

Πολλές φορές οι πελάτες επιστρέφουν προϊόντα. Θα πρέπει να είστε έτοιμοι για αυτό, καθώς συνεπάγεται και κόστος. Κάποιος θα πρέπει να αναλάβει το κόστος της μεταφορικής εταιρίας που θα σας φέρει πίσω το προϊόν. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι βάση των νέων οδηγιών της Ε.Ε. ο αγοραστής έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών... Θα πρέπει να είστε έτοιμοι για αυτό. Θα πρέπει να έχετε ξεκάθαρο το σε ποιες περιπτώσεις δεν μπορεί να ισχύσει κάτι τέτοιο, ποια είναι τα έξοδα της επιστροφής και ποιος τα επιβαρύνεται κ.λ.π.

Τηλεφωνική υποστήριξη.

Πολλές φορές οι πελάτες παραγγέλνουν από το τηλέφωνο αφού έχουν δει κάποιο προϊόν στο eshop. Άλλες φορές τηλεφωνούν απλώς γιατί χρειάζονται πληροφορίες. Θα πρέπει κάποιος να υπάρχει για να αναλάβει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου.

Διαχείριση eshop.

Εισαγωγή προϊόντων, κειμένων φωτογραφιών... θα πρέπει να έχετε κάποια εξοικείωση με τη χρήση του Διαδικτύου για να μπορείτε να ενημερώνετε το eshop με νέα προϊόντα φωτογραφίες.... Είναι χρονοβόρα εργασία αν έχετε μεγάλο όγκο προϊόντων και πιθανώς να χρειαστείτε κάποιον να σας βοηθήσει σε αυτό.

Προώθηση eshop.

Θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά το ενδεχόμενο διαφήμισης μέσω google Adwords, Facebook , συμμετοχή σε καταλόγους όπως skroutz.gr, bestprice.gr κ.λ.π. Γενικώς όσο μεγαλύτερη η επισκεψιμότητα στο κατάστημα σας, τόσο περισσότερες οι πωλήσεις, με την προϋπόθεση βέβαια ότι οι τιμές σας είναι ανταγωνιστικές. Οι χρήστες του Διαδικτύου δεν ψάχνουν προϊόντα μόνο μέσω της google. Πολλοί επισκέπτες προέρχονται μέσω τρίτων ιστοσελίδων, μέσω κοινωνικών δικτύων κ.α.

Κρατήστε τους πελάτες σας ενημερωμένους

Θα πρέπει να φροντίσετε να κρατάτε αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών σας, αλλά και να ενημερώνετε νέους δυνητικούς πελάτες με διάφορες ενέργειες όπως: Σύνταξη και αποστολή ενημερωτικών δελτίων, διαρκής ενημέρωση μιας σελίδας για το κατάστημα σας στο Facebook η στο twitter, διατήρηση ενός blog στο οποίο θα γράφετε γενικότερα σχετικά με το αντικείμενο σας κ.λ.π.

Επικοινωνία


Η RedMob Applications βρίσκεται στα Τρίκαλα
RedMob Applications
Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων,κατασκευή e-shop,ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα
Αμαλίας & Νέλσον,
42100 Τρίκαλα
2431100302
info@redmob.gr

Ζητήστε προσφορά


Ίσως επιθυμείτε τη δημιουργία της ιστοσελίδας σας, την κατασκευή eshop, μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablets, ή απλώς μια απάντηση σχετικά με την ιστοσελίδα σας. Ότι και αν επιθυμείτε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα λάβετε άμεσα απάντηση.